- Проаналізувала те, як ми самі проводимо оцінювання;
-Яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес
-Як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допомогає досягненню поставлених навчальних цілей
-Зрозуміла, що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
-Зрозуміла, що оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
-Побачила, що форми оцінювання мають критерії, що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями.
Комментариев нет:
Отправить комментарий